Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Albert Kerbl GmbH
Stål og Byggtjenester AS(Norstal Norge AS)
Melsom Vgs
LogoButtonInfo
HURU

Ok D-stevne

Gren:Sprang
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:12.09.2020   
Til:12.09.2020
Arrangør:Hurum Rideklubb
!
Viktig melding

NB! NY Feil og Stil Dommer er : Marianne Tveter, Banebygger er også endret til Bjørn Olsen. Dette stevnet går på samme dag som HURUM RIDEKLUBB sitt KLUBBSTEVNE i SPRANG med KLUBBMESTERKSKAP SPRANG 2020. ALLE HURUM RYTTERE SOM SKAL DELTA I KLUBBMESTERSKAPET MÅ MELDE SEG PÅ KLUBBSTEVNET som finnes som eget stevne på HorsePro. Det vil bli satt START TIDER for alle KLASSENE på D-STEVNET på Equipe.com og også da for KLUBBSTEVNET, da disse Klassene ikke vil gå på samme tidspunkt, men på samme dag. Endelige STARTTIDER for klassene vil bli lagt ut på Equipe.com senest fredag 11.09. kl. 21:00. HAR dere spørsmål, ta kontakt på E-post: kdbjerke@online.no eller pr. telefon : 97708910
Invitasjon
Hurum Rideklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Sprang
D-stevne
12.09.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
D-STEVNE I SPRANG
Postnummer poststed
v/Kristin D. Bjerke, Ugstadveien 9, 3490 KLOKKARSTUA, Tlf.97708910
Frister
Frister
Påmelding 07.09.2020 23:55
Avmelding må gjøres innen utløpt påmeldingsfrist om ikke startavgift skal betales. Startavgift MÅ Vippses til Hurum Rideklubb nr. 13132 HURUM RIDEKLUBB innen utløpt påmeldingsfrist
Negativ starterklæring 07.09.2020 23:55
Avgifter og betaling
Betaling
ALL BETALING av STARTAVGIFT foregår KUN på VIPPS til nr.: 13132 - HURUM RIDEKLUBB, FØR utløp av påmeldingsfrist.(Forhåndsbetaling). Startavgift må betales dersom man Avmelder etter påmeldinsfrist og dobbel startavgift må betales ved Etterpåmeldinger. ALLE SKAL sende kopi av betalt Startavgift til E-Post: kdbjerke@online.no, INNEN utløpt påmeldingsfrist. Det er også kun betaling til VIPPS i kiosken på Stevneplassen.
Kontaktpersoner
Stevneleder
Kristin Dalen Bjerke
Sekretariat
Kristin Dalen Bjerke
Hanne Ugstad
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Ingen mulighet for oppstalling i klubbens regi.
Bane
Konkurransen foregår på 20 x 60 m grusbane. Oppvarming 18 x 38 m grusbane.
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
Beredskapsplan
Se egen Beredskapsplan under vedlegg
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Anne Kari Wahl Reichborn-Kjennerud
Lise Andrine Korff Østern
Steward
Aase Laila Delmark Andersen
Feil og stil dommer
Selina Giessing Siersted Johansen-Dahl
Banebygger
Lars Nordskogen
Premiering
Premiering av alle plasserte
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Ingen overnatting i nærheten.
Egendefinert informasjon
Adresse til Stevneplassen
STEVNESTART for D-STEVNET vil være ca. kl. 11:00, Last ned mobil appen og FØLG med på Equipe.com for eksakte starttider for klassene. Starttidene vil bli lagt ut på Equipe innen kl.21:00, 11.09.20. Det må beregnes at man skal "gå banen" før klassen starter. (Ca. 10-15 min. før klassestart). ADRESSE TIL STEVNEPLASSEN : Ugstadveien 9, 3490 KLOKKARSTUA Veibeskrivelse og kart, finnes i RYTTERMELDINGEN som legges ut et par dager før stevne.
Påmelding og Startavgift
ALL Påmelding til Stevnet SKAL skje via HorsePro Nett. NRYF Påmeldingsskjema skal benyttes ved Etter-påmeldinger (mot dobbelt startavgift). Påmelding skjema finnes på Rytter.no (Skjema-bank) og på nettsiden til Hurum Rideklubb. Ved Etter-påmelding sendes påmeldingsskjema i utfylt stand til E-post : kdbjerke@online.no. Startavgift SKAL betales om man Avmelder seg etter påmeldingsfristen har gått ut. NB !! - Kvittering på betalt Startavgift SKAL sendes til E-Post : kdbjerke@online.no, innen påmeldingfristen har gått ut.
VIKTIG - Stevne informasjon
Det vil samtidig med D-Stevnet i Sprang, foregå et lukket Klubbstevne med Klubbmesterskap i 4 klasser. Dette Klubb-Stevnet vil være et helt separat Stevne med separat påmelding via HorsePro og påmelding pr. epost for startende uten Grønt Kort og lisens. Med bakgrunn i dette og med tanke på Smitteværn-hensyn og smidig gjennomføring, vil det bli satt opp Faste Starttider for klassene når dette D-Stevnet legges ut på Equipe, dette også fordi noen klasser vil få en pause mellom seg pga. Klubbstevne klasser innimellom. VIKTIG !! At alle startende på dette D-STEVNE I SPRANG følger med på de gitte tidene for klassene de skal starte, som leggs ut på Equipe, slik at man slipper unødig mange startende samlet på en gang. På forhånd tusen takk :)
Koronavett
Rytter skal ha med seg et ferdig utfylt skjema, se vedlagt skjema - Kontaktinformasjon, akkrediterte personer. Skjema SKAL leveres/legges i boksen for disse skjemaene som finnes ved innkjøringen til Parkeringsplassen. Parkeringsvakten vil gi dere info om dette også når dere ankommer parkeringsplassen. Hestepass med gyldig vaksinasjon SKAL også fremvises til Parkeringsvakten. Vi forventer at alle leser Korona-vettreglene fra NRYF. Disse vil også være synlige på stevne-plassen. Vi ber også ALLE lese RYTTER-MELDINGEN og BEREDSKAPSPLANEN nøye.
Premiering
Vi legger opp til premiering med hest inne på Konkurransebanen etter hver klasse. Følg med på Equipe.com, slik at du er klar om du skal til premiering. Alle de premierte vil bli lest opp av speaker før Premie sermonien. I Clear Round klassene vil man få sin Clear Round sløyfe ved utgangen av konkurransebanen. Deltager rosetter til barn 12 år og yngre, hentes i Sekretariatet. Det vil foregå egen premie sermoni på Klubbstevnet vårt i de fire klassene i forbindelse med Klubbmesterskap 2020. Dette Klubbstevnet ligger ute på HorsePro som et helt eget og separat stevne. For HURUM RIDEKLUBB medlemmer : Det vil selvfølgelig være mulig å melde seg på klassene på både Klubbstevnet(kun for medlemmer) og på D-Stevnet dersom man har Grønt Kort og lisens. Da disse foregår på samme dag, men da klassene vil få tildelt starttider og ikke vil foregå samtidig.
Kiosk
Kiosken vil være i egen kioskvogn på stevneplassen. Kioskvognen vil servere varm og klad mat og drikke under hele stevnet. KUN betaling med VIPPS til Hurum Rideklubb nr.: 13132. Vennligst følg anvisninger og hold avstand til hverandre.
Dugnad
Hurum Rideklubb sine medlemmer oppfordres til å skrive seg på dugnads-listen. Alle startende fra klubben MÅ delta på dugnad i forbindelse med Stevnehelgen eller sende en stedfortreder. Dugnads-listen blir lagt ut på klubbens facebookgruppe. Vi trenger all den hjelp vi kan få om vi skal få til et vellykket stevne. Deltagelse på dugnad og på stevnene våre gir et hyggelig samhold og er en super møteplass for klubbens medlemmer som er spredt rundt på vår flotte halvøy. På forhånd tusen takk :)


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av Ole Stokke (på vegne av Buskerud Rytterkrets) 2020-08-19 17:14:36
Klasser
Lørdag 2020-09-12
⇒Kl. 1 D
Egendefinert
Sprang 50 cm
Åpen klasse Bed.: 280 Feil og Stil
Egendefinert sprang
280 Feil og stil
Gavepremier110 Res5
⇒Kl. 2 D
Egendefinert
Sprang 60 cm
Åpen klasse Bed.: 280 Feil og Stil
Egendefinert sprang
280 Feil og stil
Gavepremier120 Res12
⇒Kl. 3 D
Egendefinert
Sprang 70 cm
Åpen klasse Bed.: 279 Clear Round - 2 forsøk
Egendefinert sprang
279 Clear Round - 2 forsøk
Clear Round rosett ved Feilfri runde100 Res13
⇒Kl. 4 D
Hest - 0.80m
Sprang 80 cm
Åpen klasse Bed.: 280 Feil og Stil
LD
280 Feil og stil
Gavepremier125 Res18
⇒Kl. 5 D
Hest - 0.90m
Sprang 90 cm
Åpen klasse Bed.: 274.1.5.3
LD+10
274.5.3
Gavepremier130 Res12
⇒Kl. 6 D
Hest - 1.00m
Sprang 1 m
Åpen klasse Bed.: 274.1.5.3
LC
274.5.3
Gavepremier135 Res4
Starting: 64
Starting: 64
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.