Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Albert Kerbl GmbH
Kingsrød Trading AS
Melsom Vgs
Stål og Byggtjenester AS(Norstal Norge AS)
LogoButtonInfo
NØST

Ok Høststevne m/innlagt klubbmesterskap og klubbklasser

Gren:Dressur
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:26.09.2020   
Til:26.09.2020
Arrangør:Nord-Østerdal Hestesportsklubb
!
Viktig melding

Invitasjon
Nord-Østerdal Hestesportsklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Dressur
Høststevne m/innlagt klubbmesterskap og klubbklasser
26.09.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Nord-Østerdalsveien 5042
Postnummer poststed
2560 ALVDAL
Internettside
Frister
Frister
Påmelding 05.09.2020 21:30
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 05.09.2020 21:30
Avgifter og betaling
Betaling
OBS; på grunn av koronasituasjonen tar vi ikke imot kontant betaling! Kun kort i sekretariat, kort eller vipps i kiosk. Stevnet kan betales i forkant for å minske kø i sekretariat. Kopi av pass og betalingsbekreftelse legges da inn i vedlagt opplysningsskjema. Betaler du på forhånd via vipps må du legge til 25 kr! Vipps 128670. Kontonr: 18950813683
Kontaktpersoner
Stevneleder
Elin Grindvoll Gransletten
Sekretariat
Ida Leteng
Oppstalling
Maria Buseth Eggen
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Begrenset oppstalling i hallen. Ikke rengjort boks faktureres med 500 kr.
Bane
Innendørs filt, oppvarming på utendørs grus OBS: klasse 1 går på den lille utebanen.
Oppstallingsalternativ
Oppstalling DAG
350 NOK [999999 totalt - 2 bestillt]
Oppstalling DØGN
600 NOK [999999 totalt - 0 bestillt]
Oppstalling HELG
1,000 NOK [999999 totalt - 0 bestillt]
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Beredskapsplan
file:///C:/Users/Sundberg/Documents/NØST/Beredskapsplan%20stevne%20nøst%20pdf.pdf
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Lisbeth Stenseth
Steward
Siv Monica Bekkemoen
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Frich Alvdal, Sandli rom og hytter. Begge disse stedene ligger 5min. i gangavstand til stevneplassen.
Egendefinert informasjon
Premiering
Premieutdeling over høyttaleranlegg, premier/protokoller hentes på anvist plass.
Forbehold om endringer
Klubben forbeholder seg retten til endringer.
Kiosk
Kiosk i klubbrommet.
Covid-19
Alle deltagere og medhjelpere MÅ sette seg inn i koronavettreglene for stevner fra NRYF og lese beredskapsplan nøye. Disse er linket under smittevern og ligger som vedlegg. !!Vedlagt opplysningsskjema MÅ sendes inn senest onsdag 23:59!! Dette brukes også for de som vil betale for stevnet i forkant og må sende inn bilde av pass og betalingsbekreftelse. - husk 1m avstand - hver deltager kan ha med én medhjelper/publikum, maks to ved godkjent begrunnelse - deltagere må kun benytte eget utstyr/antrekk, inkludert greip - brudd på retningslinjer fører til bortvisning fra stevneplassen.
Ved sykdom/karantene
Personer som er smittet av korona, som sitter i karantene eller som har symptomer på luftveisinfeksjon, som feber, sår hals, rennende nese, hoste eller nedsatt allmenntilstand, samt personer som ikke følger de instruksjoner organisasjonsleddet gir for utøvelse av aktiviteten, får ikke delta på stevnet. Personer som har vært i utlandet innenfor de siste 10 dager får ikke delta på stevnet.
Sekretariat
På kontor i klubbrom. Inngang grønn dør på hallens langside mot rv3.
Startlister og ryttermelding
Foreløpig startliste + ryttermelding legges ut på Equipe onsdag kveld. Endelige startlister fredag kveld.
Klubbklasse
Barn under 9 år og ryttere uten grønt kort/lisens i klubbklassen (klasse 1) må melde seg på med blankett som sendes til klubbens mail. Link til blankett; http://www.rytter.no/wp-content/uploads/2015/01/pameldingsskjema-sprang-dresur-feltritt-distanse-1-hest.doc
Stevnestart
kl 10.00
Tidsbruk ihht Covid-19
I følge korona reglene til NIF/NRYF skal vi oppgi maks tid hver enkelt kan oppholde seg på stevneplassen, vi tillater at ekvipasjen kan komme inntil 2 timer før start og vi anmoder om at ekvipasjen reiser innen 2 timer etter start.
Fullt stevne
Ved fullt stevne prioriteres deltakere i klubbmesterskapet!


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av André Nordhagen (på vegne av Hedmark Rytterkrets) 2020-08-29 19:32:23
Klasser
Lørdag 2020-09-12
⇒Kl. 1
Protokoll
Ryttertest - RLD1

Sløyfe100
⇒Kl. 2
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Gavepremier130 Res12
⇒Kl. 3
Protokoll
LB:3 NRYF 2017/19

Gavepremier150 (25) Res7
⇒Kl. 4
Protokoll
LA:4 NRYF 2013/19

Gavepremier170 (25) 1
⇒Kl. 5
Protokoll
MC:1 NRYF 2015

Gavepremier200 (25) Res2
⇒Kl. 6
Protokoll
MB:3 NRYF 2012/18 (20 x 60 m)

Gavepremier220 (25) Res1
⇒Kl. 7
Huk av for klubbmesterskap


Dressur - Standard
-100 6
⇒Kl. 8
Oppstalling DAG


Dressur - Standard
-350 3
⇒Kl. 9
Oppstalling DØGN


Dressur - Standard
-600
⇒Kl. 10
Oppstalling HELG


Dressur - Standard
-1,000
Starting: 32
Starting: 32
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.