Viktig
Kjære rytter
Fra 2021 benyttter NRYF et nytt stevnesystem. HorsePro.no inneholder nå bare historiske resultater.
Nytt stevnesystem: NRYFstevne.no.
L/E-ponni og hest - Trondheim Horse Show
Gren: | Sprang |
---|---|
Stevnenivå: | Elitestevne |
Fra: | 24.07.2020 |
Til: | 26.07.2020 |
Arrangør: | Trondheim Rideklubb |

Viktig melding
Resultatlister finner du på Equipe: https://online.equipe.com/no/competitions/37108.
OBS: STEVNEDATA ER FLYTTET TIL EQUIPE
https://online.equipe.com/no/competitions/37108
Vi ber alle være oppmerksom på at stevnet arrangeres i regi av Bratsberg Ride - og Treningssenter, gjennom Trondheim Rideklubb. Ny stevneleder Nicholai Lindbjerg 97504442.
OBS! Påmelding kan skje fram til 13.juli via Trondheimrideklubb@gmail.com.
All videre informasjon legges i Equipe.
Invitasjon
Trondheim Rideklubb
Inviterter til Elitestevne
i Sprang
L/E-ponni og hest - Trondheim Horse Show
24-26.07.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Leiråkerveisen 125
Postnummer poststed
7541 KLÆBU
Internettside
Frister
Frister
Påmelding 06.07.2020 00:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 22.07.2020 00:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 22.07.2020 00:00
Avgifter og betaling
Betaling
Meeting 3000.- Denne meetingen inkluderer 4 starter og oppstalling, evt cup avgifter kommer i tillegg. Betaling skjer ved avreise i sekretariat med kort, vipps eller kontooverføring.
Kro tar kort eller vipps. Kontanter vil ikke være mulig pga korona.
Kontaktpersoner
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Oppstalling er obligatorisk for alle som skal starte, og alle betaler meeting som inkluderer 4 starter og oppstalling(torsdag-søndag). Frist påmelding av oppstalling er 10. Juli. Alle avbestilling etter 10. Juli vil bli fakturert 1500kr uansett årsak.
Bane
75x65m Walber Supreme Surface som stevnearena. 58x23m Walber Supreme Surface oppvarmingsbane (innendørs).
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
Beredskapsplan
Ligger som vedlegg
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Sandmoen Bed and Breakfast - tlf 72596150
Egendefinert informasjon
Premiering
De 5 beste vil bli tatt inn til premiering ved flere enn 6 plasserte. Resten av de plasserte henter premien i sekritariatet.
Kontakt
På stevnedagen skal endringer sendes på SMS til sekretariatet: 90574720. Før stevnestart kan hendvendelser sendes til klubbens mail: trondheimrideklubb@gmail.com eller til stevneleder på sms 95999977.
Cupavgift
De som skal delta i cuper må betale cup avgift i tillegg til meeting. Avgiften FØR start i den aktuelle klassen, hvis den ikke er betalt tidligere. Henviser til statutter
Statutter
Se vedlegg for statuttene for cupene.
Sekreteriat
Åpner 1 time før første klasse, og stenger 1/2 time etter siste klasse hver dag.
Unghest
Unghester starte i egne unghestklasser. Ekvipasjen melder i ønsket klassehøyde, så vil det bli opprettet en avd. B etter overføring til Equipe. Bedømming i avd. B er 279. Alle feilfrie ekvipasjer i avd. B får rosett og startavgift i klassen er kr. 120.
Koronavett
NIF/NRYF's koronaregler er vedlagt denne invitasjonen. Vi ber alle lese igjennom denne. Det er viktig at vi alle er med på å overholder regler og er flinke med smittevern og renslighet. Personer med smitte, symptomer på smitte, personer med smitte i samme husstand, eller personer som er i karantene har ikke adgang til arrangementet. Brudd på noen av smittevernreglene eller råd kan føre til bortvisning fra stevneplassen.
Rytterarrangement
Lørdag blir det arrangert grillbuffet. Denne bli arrangert etter gjeldende koronaregler. Informasjon kommer i ryttermelding.Påmelding skjer via Horsepro.
Akkreditering
Senteret vil bli delt inn i soner og alle som skal være på stevneplassen må ha tillatelse. Alle uten tillatelse/akkreditering vil bli bortvist. Følgende vil få tilgang. Ryttere som har med 1-2 hester har følgende rett: Rytter + 1 person. Ryttere med 3-4 hester: Rytter + 2 personer ( kun 2 til stallområdet) Ryttere med 5 eller flere hester: Rytter + 3 personer (kun tre til stallområdet) Hver enkelt rytter må før ankomst sende en e-post til trondheimrideklubb@gmail.com med opplysninger om hvilke personer som skal gies tillatelse samt hvilken trener de har med. Navnelister er for å ha en viss kontroll over en eventuell smittespredning. Listen blir makulert 14 dager etter stevnet.
Eget utstyr
Ber tilreisende som skal stå oppstallet om å ha med eget greip, trillebår og bøtte. Anbefales ikke å ha på deling.
Oppdatert informasjon
Følg med på Facebook-arrangement på Trondheim Rideklubb sin facebookside for oppdatert info.

Røykfritt arrangement
Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Klasser
Vedlegg (11)