Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Melsom Vgs
LogoButtonInfo
KRSK

Ok Sommerstevne med Cupklasser

Gren:Dressur
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:08.08.2020   
Til:09.08.2020
Arrangør:Kirkenes Ryttersportsklubb
!
Viktig melding

Koronasituasjonen: Krsk sin smittevernplan ligger under vedlegg. Les nøye all info i invitasjonen, merk spesielt om Koronasituasjon, betaling og publikum.
Reg
Påmelding er avsluttet

Stevnet er avsluttet
Invitasjon
Kirkenes Ryttersportsklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Dressur
Sommerstevne med Cupklasser
08-09.08.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Postboks 31
Postnummer poststed
9916 HESSENG
Internettside
Frister
Frister
Påmelding 04.08.2020 20:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 06.08.2020 20:00
Avgifter og betaling
Betaling
Vi tar kun imot betaling på Vipps 12536 evt klubbens konto 1503 71 22553 av smittevernhensyn. Senest fredag 7.08 kl 18 sendes følgende til sekretariatet på mail: evil_nemi@hotmail.com evt tlf 919 90 336(Sonja). 1. Bilde av hestepass og vaksiner inkl grunnvaksinering 2. Bilde av kvittering for betalt startavgift. 3. Antall og navn på personer(max 2 stk) som kommer til stevnet i tillegg til rytter selv, samt tlf nr til disse.
Kontaktpersoner
Stevneleder
Berit Solberg
Sekretariat
Sonja Bornøy Avseth
Oppstalling
Kristin Isaksen
Losjiansvarlig
Vilde Rushfeldt Beddari
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Klubben har egen gjestestall som leies ut, i tillegg har Svanvik Hestesenter noen bokser. Ta kontakt med oppstallingsansvarlig Kristin Isaksen på tlf480 92 233 for å avtale. Tilreisende vil bli prioritert. First bedding inkl, ekstra flis kan kjøpes for kr 100,- pr pakke. Manglende rengjort boks faktureres med kr 500,-.
Bane
Oppvarming foregår ute på grusbane 20x40m, konkurransen avholdes i ridehallen på sand/grus bane. Ridehallen er åpen for ridning frem til kl 21 fredag.
Smittevern
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
Se vedlegg
Link til smittevernplan
Beredskapsplan
https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/dyrehelse/dyresykdommer/hovedprinsipper_for_bekjempelse_av_utbrudd_av_alvorlige_smittsomme_dyresykdommer_asykdommer.4685
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Tina Leirbakken Eidsgaard
Steward
Katrine Figenschau Olsen
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Nibio Svanhovd ,9925 Svanvik, tlf. 46 41 36 00
Egendefinert informasjon
Koronasituasjonen
NB! Dersom du er smittet av Korna, sitter i karantene eller har symptomer på luftveisinfeksjon som sår hals, feber, rennende nese, hoste eller nedsatt allmenn tilstand skal du ikke stille til start eller ankomme stevneplassen! Vi minner også om å holde 1 meters avstand og være nøye med god handhygiene som handvask og/eller handdesinfeksjon. Det samme gjelder personer som har vært i utlandet innenfor de siste 14 dagene. Personer som ikke følger smittevernreglene eller anvisninger under stevnet vil bli bedt om å forlate området. Hester og ryttere må kun benytte eget utstyr, inklusive drikkebøtter og greip, benytt hansker ved bruk av trillebår etc.
Startlister
Foreløpige startlister legges ut på Equipe så snart de er klare, endelige lister legges ut fredag kveld.
Kiosk
Det vil være kiosk på stevneplassen med salg av varm/kald mat og drikke.
Viktig info
Vi tar kun imot betaling på Vipps 12536 evt klubbens konto 1503 71 22553 av smittevernhensyn. Senest fredag 7.08 kl 18 sendes følgende til sekretariatet på mail: evil_nemi@hotmail.com evt tlf 919 90 336(Sonja). 1. Bilde av hestepass og vaksiner inkl grunnvaksinering 2. Bilde av kvittering for betalt startavgift. 3. Antall og navn på personer(max 2 stk) som kommer til stevnet i tillegg til rytter selv, samt tlf nr til disse.
Publikum
Det vil dessverre ikke være åpent for publikum på dette stevnet pga Koronasituasjonen. Vi har ikke nok plass pr d.d til å kunne ha et tilstrekkelig bra opplegg i fht Koronasituasjonen og smittevern til å kunne åpne for publikum denne gang. Setter pris på at deltakere og funksjonærer informerer sine nærmeste/aktuelle publikummere om dette slik at vi slipper å måtte avvise disse på stevneplassen. Hver rytter kan ha med to stykker/hjelpere(se punktet "viktig info").


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av Britt Jorunn Aksnes Clausen (på vegne av Finnmark Rytterkrets) 2020-07-30 07:40:25
Klasser
Lørdag 2020-08-08
⇒Kl. 1
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Åpen cupklasse
Gavepremier150 3
⇒Kl. 2
Protokoll
LB:4 NRYF 2017/19

Åpen cupklasse, sponset av Ishavskraft
Gavepremier200 (25) 4
⇒Kl. 3
Protokoll
LA:3 NRYF 2009/19

Åpen cupklasse, sponset av Zerostores.no
Gavepremier200 (25) 3
⇒Kl. 4
Protokoll
MC:1 NRYF 2015

Åpen cupklasse
Gavepremier200 (25) 2
⇒Kl. 5
Protokoll
MB:3 NRYF 2012/18 (20 x 60 m)

Åpen cupklasse
Gavepremier200 (25) 1
Starting: 13
Søndag 2020-08-09
⇒Kl. D10
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Åpen cupklasse
Gavepremier150 4
⇒Kl. D6
Protokoll
MB:2 NRYF 2011/18 (20 x 60 m)

Åpen cupklasse
Gavepremier200 (25) 1
⇒Kl. D7
Protokoll
MC:1 NRYF 2015

Åpen cupklasse
Gavepremier0 (25) 3
⇒Kl. D8
Protokoll
LA:5 NRYF 2013/19

Åpen cupklasse, sponset av Zerostores.no
Gavepremier200 (25) 2
⇒Kl. D9
Protokoll
LB:3 NRYF 2017/19

Åpen cupklasse, sponset av Ishavskraft
Gavepremier200 (25) 3
⇒Kl. K11
Protokoll
Ryttertest - RLD1

Åpen for medlemmer av Krsk
Gavepremier100
Starting: 13
Starting: 26
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.