Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Albert Kerbl GmbH
Melsom Vgs
Stål og Byggtjenester AS(Norstal Norge AS)
LogoButtonInfo
SELBU

Ok KC P&H

Gren:Feltritt
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:13.09.2020   
Til:13.09.2020
Arrangør:Selbu Hestesportsklubb
!
Viktig melding

Feil dressurprogram i invitasjonen. Riktig dressurprogram ligger som vedlegg. Hvis du opplever feil ved påmelding ber vi om at du melder på e-post til selbuhestesportklubb@hotmail.com Forbehold om minimum 10 påmeldte fordelt på de to klassene innen fristen for at stevnet skal gjennomføres, og minst 3 i ponniklassen for at den blir egen klasse. Adresse: Fossan 23, 7584, Selbu
Invitasjon
Selbu Hestesportsklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Feltritt
KC P&H
13.09.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
v/Bjarne Lamøy
Postnummer poststed
7580 SELBU
Frister
Frister
Påmelding 10.09.2020 23:55
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 11.09.2020 00:00
Avgifter og betaling
Stevneavgift
200 NOK
Baneavgift
100 NOK
Betaling
Medlemmer av Selbu hestesportsklubb betaler ikke baneavgift. Alle avgifter skal betales i sekretariatet før siste klassen begynner. Vi tar vipps.
Kontaktpersoner
Stevneleder
Bjarne Lamøy
Sekretariat
Aina Mæhla
Oppstalling
Elin Overvik
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Begrenset plass til oppstalling. Eget fôr medbringes. Boksen må rengjøres etter bruk, hvis ikke belastes kr. 500,-. Dagboks: 150 kr Døgnboks: 250 kr Betales i sekreteriatet, vi tar kun Vipps. Vær oppmerksom på at oppstalling kan kun bestilles på mail til selbuhestesportklubb@hotmail.com Ansvarlig: Elin Overvik, tlf: 93427788 Frist for bestilling og avbestilling av boks 10.09.2020
Bane
Sprang: utendørs grus 20 x 40. Dressur: innendørs ridehus grus 20 x 40. Terreng: grus og gress. Oppvarming: ridehus grus 20 x 40
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
Beredskapsplan
http://www.selbuhestesportsklubb.com/446898736
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Lene Heistad
Steward
Kristin Olaussen Ørholm
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Forslag til innkvartering: Selbusjøen hotell og gjestegård, tlf 73811100 Marienborg gjestegård, tlf 97511027 Selbu Camping, tlf 73810170
Egendefinert informasjon
Starttider
Sprangbanen er åpen for besiktigelse fra kl 09.30 til 09.55. Alle ryttere bes om å gå banen før de gjennomfører dressurprøven. NB! Husk å hold avstand også her. Dressur starter kl 10.00 for ponni, hesteklassen starter forløpende etter dette. Sprang skal gjennomføres innen 30 minutter etter endt dressurprøve. Start for terrengprøve vil bli bestemt på stevneplassen. Terrengprøven starter ikke før sistemann har ridd sprangprøven, og alle har vært til hestebesiktigelse. Startrekkefølgen for terrengprøven er den samme som i dressurprøven.
Hestebesiktigelse
Av sikkerhetsmessige årsaker skal alle hester besiktiges før terrengprøven starter, mer informasjon om dette blir gitt av speaker på stevnedagen, samt på oppslag i sekretariatet.
Dressurprogram
http://www.rytter.no/wp-content/uploads/2014/12/t-4-0-svensk-debutant-2007.pdf
Parkering
Parkering ved Selbustrand barneskole, på øversiden av veien. Skiltes. OBS: Ingen parkering ved stallen! Hester som har dagboks kan kjøre ned til stallen og laste av hest og utstyr, men bes om å parkere bil og henger på angitt sted.
Kiosk
Det blir ingen servering av mat på stevnet, ta med matpakke. Det blir anledning til å kjøpe kald drikke i langhuset.
Teknisk personell
TD og Overdommer og banebygger terreng: Lene Heistad. Sprangbanebygger: Mette-Maya Sverdrup Steward: Kristin Olaussen Ørholm DDA: Monica Othelie Hay Larssen SDA: Kari-Ann Lamøy
Premiering
Rosetter og Pengepremier. Pengepremier i henhold til KR1
Generelt
Les oppdatert informasjon om smittevern og beredskapsplan før ankomst stevneområdet. Husk å ta med nødvendige papirer og utstyr for hest og rytter. Se KR V. Grønt kort er påkrevd i Knøttecup, men ikke rytterlisens. Husk også nummerskilt til hesten og nummertrøye til rytter (hvit t-skjorte kan benyttes utenpå vesten) OBS: Nummervest skal brukes i alle tre disipliner på stevnet, og startnummer fås i sekretariatet ved ankomst. Sikkerhetsvest er påkrevd i terrengdelen. Klassene hest og ponni kan slås sammen ved få startende. Husk å levere informasjon til sekretariatet om kontaktperson ved sykdom/uhell før start, samt egenerklæring for hest. Skjema ligger i sekretariatet. Toalett finnes i stallen, følg skilting. For generelle spørsmål, kontakt Kari-Ann Lamøy tlf 90258591 e-post: selbuhestesportklubb@hotmail.com Klubben forbeholder seg retten til endringer.
Ryttermelding
Legges ut på Equipe
Evt. endringer
På stevnedagen skal endringer sendes på SMS til sekretariatet: 91745996. Før stevnestart kan henvendelser sendes til klubbens mail: selbuhestesportklubb@hotmail.com


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av Holm-Kjetil Holmsen (på vegne av Feltritt) 2020-08-23 22:02:34
Klasser
Søndag 2020-09-13
⇒Kl. 1. Ponni
Protokoll
LC
Feltritt 2020-09-13 #1
Knøttecup LC dressur 60 cm sprang Terrengdel 60 cm Alle ponnikategorier tillatt
LC
Feltritt ( D / SJ / XC )
0 2
⇒Kl. 2
Protokoll
LC
Feltritt 2020-09-13 #2
Knøttecup LC dressur 60cm sprang Terrengdel 60cm
LC
Feltritt ( D / SJ / XC )
0 Res12
Starting: 14
Starting: 14
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.