Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Albert Kerbl GmbH
Saddlery Brands International
Kingsrød Trading AS
Stål og Byggtjenester AS(Norstal Norge AS)
Melsom Vgs
LogoButtonInfo
HURU

Ok D stevne Dressur

Gren:Dressur
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:16.08.2020   
Til:16.08.2020
Arrangør:Hurum Rideklubb
!
Viktig melding

STEVNET ER NÅ FULLT - Det er mulig å sette seg på venteliste ved å sende en e-post til : kdbjerke@online.no. Facebook gruppe for startende hos HURUM RIDEKLUBB er Hurum Rideklubb - Stevner, send venneforespørsel om du ikke allerede er med i gruppen : https://www.facebook.com/groups/628902947982822/ HUSK! Betaling av startavgift til vipps nr. 13132, husk 25,- i tillegg fra LB og oppover. Kopi av kvittering for betalt startavgift sendes på e-post til kdbjerke@online.no minst 2 dager før Stevnestart. Vi forventer at alle har lest Koronavettreglene fra NRYF, Ryttermelding og Beredskapsplan. På forhånd tusen takk. Gleder oss til å se dere :)
Invitasjon
Hurum Rideklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Dressur
D stevne Dressur
16.08.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
D-STEVNE I DRESSUR med innlagt HURUM CUP 2020
Postnummer poststed
v/Kristin D. Bjerke, Stevneplass : Ugstadveien 9, 3490 KLOKKARSTUA
Frister
Frister
Påmelding 11.08.2020 23:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 11.08.2020 23:00
Avgifter og betaling
Betaling
Betaling foregår kun på vipps til nr. 13132 - HURUM RIDEKLUBB, innen utløp av påmeldingsfrist. (Forhåndsbetaling). Se også informasjon lenger nede i invitasjonen.
Kontaktpersoner
Stevneleder
Kristin Dalen Bjerke
Sekretariat
Kristin Dalen Bjerke
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Ingen mulighet for oppstalling i klubbens regi.
Bane
Konkurransen foregår på 20 x 60 m grusbane. Oppvarming 17 x 35 m grusbane.
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Beredskapsplan
https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/dyrehelse/dyresykdommer/hovedprinsipper_for_bekjempelse_av_utbrudd_av_alvorlige_smittsomme_dyresykdommer_asykdommer.4685
Link til beredskapsplan for håndtering av mistanke om smittsom sykdom/utbrudd som oppdages under avvikling av arrangement
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Selina Giessing Siersted Johansen-Dahl
Kristin Markussen Eide
Steward
Sandra Haugen Karlsen
Egendefinert informasjon
Adresse til Stevneplassen
Ugstadveien 9, 3490 KLOKKARSTUA
Påmelding
All påmelding til distrikts stevnet skal skje via HorsePro nett. NRYF Påmeldingsskjema skal brukes til påmelding til klubbklassen og evt. ved etteranmelding etter påmeldingsfrist har gått ut. Påmeldingsskjema finnes på Rytter.no (Skjemabank) og på nettsiden til Hurum Rideklubb. Skjema sendes på e-post til kdbjerke@online.no. Etteranmelding mot dobbel startavgift. Avmelding etter negativ start erklæring og påmeldingsfrist vil bli fakturert, med mindre vet. attest fremlegges.
Startavgift
Startavgift forhåndsbetales via vipps til nr. 13132 - Hurum Rideklubb Kvittering sendes på e-post til kdbjerke@online.no, senest innen 2 dager før stevnet.
Koronavett
Rytter skal ha med seg et ferdig utfylt skjema, se vedlagt skjema - Kontaktinformasjon akkrediterte personer. Skjema leveres i Sekretariatet når hestepass med gyldig vaksinasjon fremvises. Vi forventer at alle leser koronavettreglene fra NRYF. Disse vil også være synlige på stevneplass. Vi ber også alle lese Ryttermelding og beredskapsplan nøye.
HURUM CUP 2020
Stevnet er med innlagt Hurum Cup Dressur 2020 - 2. avdeling for klassene LC, LB, LA og MC. Pga. Korona situasjonen vil dette stevnet også være tellende om man skal kunne bli med i Cupen. Finale i Hurum Cup er 13.09.20.
Kiosk
Kiosken vil være i egen kioskvogn på stevneplassen. Kioskvognen vil servere varm og klad mat og drikke under hele stevnet. Kun betaling med vipps. Vennligst følg anvisninger og hold avstand til hverandre.
Dugnad
Hurum Rideklubb sine medlemmer oppfordres til å skrive seg på dugnadslisten. Alle startende fra klubben må delta på dugnad i forbindelse med stevnehelgen eller sende en stedfortreder. Dugnadslisten blir lagt ut på klubbens facebookgruppe. Vi trenger all den hjelp vi kan få om vi skal få til et vellykket stevne. På forhånd tusen takk for hjelpen :)


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av Elin Hilling (på vegne av Buskerud Rytterkrets) 2020-07-09 23:09:53
Klasser
Søndag 2020-08-16
⇒Kl. 1 K
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Lukket Klubbklasse for Hurum Rideklubb sine medlemmer som ikke har grønt kort eller lisens.
Gavepremier100
⇒Kl. 2 D
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Med innlagt HURUM CUP 2020 - 2. avdeling
Gavepremier140 Res11
⇒Kl. 3 D
Protokoll
LB:3 NRYF 2017/19

Med innlagt HURUM CUP 2020 - 2. avdeling
Gavepremier155 (25) Res10
⇒Kl. 4 D
Protokoll
LA:3 NRYF 2009/19

Med innlagt HURUM CUP 2020 - 2. avdeling
Gavepremier165 (25) Res13
⇒Kl. 5 D
Protokoll
MC:1 NRYF 2015

Med innlagt HURUM CUP 2020 - 2. avdeling
Gavepremier170 (25) Res6
⇒Kl. 6 D
Protokoll
MB:3 NRYF 2012/18 (20 x 60 m)

Åpen klasse
500, 400, 300175 (25) Res7
Starting: 47
Starting: 47
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.