Info
HorsePro.no benytter cookies

HorsePro.no bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av siden. Hvis du fortsetter å bruke nettsiden godkjenner du bruken av cookies.

Les mer om cookies
Meny
HorsePro - Stevnet
Søk
Andre søk
Hjelp Norsk English
StallKubberod
Sisu
Albert Kerbl GmbH
Kingsrød Trading AS
Melsom Vgs
Stål og Byggtjenester AS(Norstal Norge AS)
LogoButtonInfo
HAUG

Ok D stevne Dressur, m/ avd i Haugalandscup'en

Gren:Dressur
Stevnenivå:Distriktsstevne
Fra:14.11.2020   
Til:14.11.2020
Arrangør:Indre Haugaland Ryttersportklubb
Reg
Påmelding

Åpne påmelding

Stenger 08.11.2020 20:00
Equipe
Startlister og liveresultat


Startlister og liveresultat kommer på online.equipe.com
Invitasjon
Indre Haugaland Ryttersportklubb
Inviterter til
Distriktsstevne
i
Dressur
D stevne Dressur, m/ avd i Haugalandscup'en
14.11.2020
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Høievegen 332
Postnummer poststed
5563 FØRRESFJORDEN
Frister
Frister
Påmelding 08.11.2020 20:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 12.11.2020 20:00
Avgifter og betaling
Oppstalling, pr natt
350 NOK
Oppstalling, dag
200 NOK
Strøm, pr døgn
300 NOK
Betaling
Kun betaling med Vipps og kort på stevneplassen, det er desverre ikke mulig å betale kontant. Husk å holde avstand i sekretariatet. Betaling av oppstalling justeres til korrekt beløp i sekretariatet, oppgi i kommentarfelt om det ønskes dag el døgn og antall.
Kontaktpersoner
Stevneleder
Anne Kristin Kaarhus Parkinson
Sekretariat
Anne Kristin Kaarhus Parkinson
Oppstalling
May Elise Skauvik
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
Oppstalling i faste, nye gjestestaller m/ spylespilt. First bedding inkludert. Husk å ta med vann- og forbøtte. Ikke rengjort boks etterfaktureres med kr 500,- Bestilling av oppstalling MÅ gjøres i klasse- liste for dette før påmeldingsfristen utløper. NB! All avbestilling av boks må skje skriftlig pr e-post innen påmeldingsfristen, avbestilling etter dette vil bli fakturert.
Bane
Konkurransebane innendørs: 20 x 60 ecotrack. Oppvarming innendørs, ecotrack 21 x 41 m (Konkurransebane for skoleryttere; 20 x 40 ecotrack)
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Smittevernplan
Beredskapsplan
[Ikke registrert]
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Overdommer
Selina Giessing Siersted Johansen-Dahl
Steward
Renate Hansen
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Scandic Maritim Hotel Haugesund og Thon Hotell Saga - 20 min kjøring fra stevneplassen, oppgi at du skal på stevne på Haugaland Hestesportarena v/ bestilling for gode priser. Aksdal Motel, 5 min kjøring: Tlf: 48956960, post@aksdal-motel.no Grindafjord Feriesenter, 10 min kjøring: Tlf: 52775740, post@grindafjord.no
Egendefinert informasjon
Kontakt
Stevneleder/ sekretariat: Anne Parkinson, mob: 41304677 Oppstalling: May Elise Skauvik, mob: 41518613
Pass/ vaksinasjon
Husk! Gyldig pass, vaksinasjon og egenerklæringsskjema (ligger som vedlegg) vises og leveres i sekretariatet FØR avlasting av hest. Obs karenstid på 7 dager etter vaksine.
Sekretariat
Sekretariatet (tlf 41304677) åpner en time før stevnestart og stenger en halv time etter stevneslutt.
Premiering
I klasser med pengepremier reduseres pengepremien til 2/3 ved 6 eller færre startende ekvipasjer. Siste premierte vil ikke få mindre enn startavgift i premie. Vi ber om at de som starter klasser med pengepremier betaler etter at klassen er avsluttet. Pengepremier vil ellers ettersendes elektronisk.
Dommer
Sandra Tollaksen
Ryttermelding/ vedlegg
Ryttermelding og andre relevante dokumenter legges ut på Equipe etter at påmeldingsfristen er gått ut. Det er viktig at alle ekvipasjer sjekker at de er kommet med på de listene de skal være. Veibeskrivelse og parkering blir lagt ut i ryttermeldingen. Følg med for evt endringer og oppdateringer.
Strøm
Strøm MÅ bestilles på forhånd. Dette gjøres ved å melde seg på i siste klasse.
Kafe
Haugaland Hestesport Arena har åpen kafé under stevnet, med godt utvalg av varm og kald mat. Kun Vipps og kort- betaling av smittevernhensyn.
Venteliste
Ved fult stevne/ klasse kan man stå på venteliste ved å sende mail til stevner.ihrk@gmail.com
Startlister
Foreløpige startlister legges ut på Equipe senest torsdag før stevnet kl 20.00. Endelige startlister legges ut innen kl 20.00 dagen før stevnedagen.
Endringer
Arrangøren forbeholder seg retten til å gjøre endringer, evt. i samarbeid med Rytterkretsen/ Forbundet. Klassenes rekkefølge kan endres.
Smittevernansvarlig
Laila Nemeth, tlf 99288075
Smitteverntiltak
Vi følger myndighetenes og idrettens anbefalinger. Alle relevante dokumenter er vedlagt, og vi ber alle lese disse nøye. Alle påmeldte MÅ fylle ut vedlagte registeringsskjema for hest og rytter, og opplyse hvem og hvor mange som møter på stevneplassen. Dette leveres inn v/ visning av pass i sekretariatet v/ ankomst. Ekvipasjer som ikke skal være oppstallet på arenaen kan ankomme stevneplassen 1 time før eget starttidspkt og må forlate stevneplassen etter at klassen(e) man skal starte er avsluttet. Følg anvisninger på stevneplassen, evt endringer i restriksjoner vil bli opplyst i ryttermeldingen, og endringer kan skje på kort varsel.
Haugalandscup
Stevnet inngår som avdeling i Haugalandscupen 2020. Påmelding og betaling av startavgift på 150 kr må gjøres før en starter første klasse i cup'en.
Avmelding
NB! Avmelding etter utgått påmeldingsfrist belastes med full startavgift ekskl. NRYF- avgift, jmf KR1, §144, 3.c.


No smoking
Røykfritt arrangement

Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Info
Invitasjon v1 godkjent av Aina Skogøy (på vegne av Rogaland Rytterkrets) 2020-10-07 17:56:14
Klasser
Lørdag 2020-11-14
⇒Kl. 1
Protokoll
MB:2 NRYF 2011/18 (20 x 60 m)

Åpen, avdeling i Haugalandscup og innlagt klubbmesterskap
500, 400, 350160 (25) 2
⇒Kl. 2
Protokoll
MC:1 NRYF 2015

Åpen, avdeling i Haugalandscup og innlagt klubbmesterskap
400, 350, 300150 (25)
⇒Kl. 3
Protokoll
LA:3 NRYF 2009/19

Åpen, avdeling i Haugalandscup og innlagt klubbmesterskap
Gavepremier140 (25) 3
⇒Kl. 4
Protokoll
LB:4 NRYF 2017/19

Åpen, avdeling i Haugalandscup og innlagt klubbmesterskap
Gavepremier130 (25) 2
⇒Kl. 5
Protokoll
LC:3 NRYF 2017/19

Åpen, avdeling i Haugalandscup og innlagt klubbmesterkap
Gavepremier120 1
⇒Kl. 6
Protokoll
LC:1 NRYF 2017

Klubbklasse, åpen for skoleryttere i Indre Haugaland og Faxi m/ innlagt klubbmesterskap
Gavepremier100
⇒Kl. 7
Protokoll
Ryttertest - RLC1

Klubbklasse, åpen kun for medlemmer av Indre Haugaland Ryttersortklubb og Faxi Islandshestforening
Sløyfe v/ godkjent program100
⇒Kl. 8
Oppstalling


Dressur - Standard
700 2
⇒Kl. 9
Strøm


Dressur - Standard
600
Starting: 10
Starting: 10
Deltagerlister

Logg inn

Du må være logget inn for å se dette.