HorsePro.no er ikke lenger i bruk

Kjære rytter
Vårt nye stevnesystem tas i bruk fra 2021.
Gå til NRYFstevne.no for påmelding til stevne, betaling av hestelisens. Du logger inn med din NIF Min Idrett bruker eller rytterlisensnummer.
SOLØ L-Sprang 16-18.08.2019
L-hest og ponni
Gren: | Sprang |
---|---|
Stevnenivå: | Landsstevne |
Fra: | 16.08.2019 |
Til: | 18.08.2019 |
Arrangør: | Solør Rideklubb |

Viktig melding
OBS!! Opaker gård har ledig kapasitet for overnatting, 15 min unna stevneplassen.
Ta kontakt på mail: opaker@opaker.no
Vi kan tilby morgenforing, og evt kveldsforing på stevneplassen.
https://www.opaker.no/
Siste frist for oppstalling er 07.08.19 Klassepåmelding tar vi i mot frem til stevnestart
Invitasjon
Solør Rideklubb
Inviterter til Landsstevne
i Sprang
L-hest og ponni
16-18.08.2019
Adresse- og kontaktinfo
Adresse
Postboks 84
Postnummer poststed
2261 KIRKENÆR
Epost
Internettside
Frister
Frister
Påmelding 04.08.2019 21:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 12.08.2019 21:00
Anmeldelse er ikke godkjent før bekreftelse er mottatt per e-post.
Negativ starterklæring 12.08.2019 21:00
Avgifter og betaling
Betaling
Kontanter og Vipps.
Alle avgifter for stevnet må være betalt før avreise siste stevnedag.
Fakturautsendinger etter stevneslutt blir belastet med gebyr iht bestemmelser i KRI.
Kontaktpersoner
Oppstalling og baneforhold
Oppstalling
First bedding inkludert. Boksene må være rengjort før avreise. Ikke rengjorte bokser vil bli fakturert kr. 500,-. Avbestilling av oppstalling må gjøres innen 4. august 2019 21.00. Avbestilling etter dette vil bli fakturert uansett årsak.
Bane
Oppvarming og konkurransearena utendørs sand/filt.
Oppstallingsalternativ
Oppstalling
1,450 NOK [999999 totalt - 24 bestillt]
Oppstalling i teltstaller.
Smittevern - hest
Melding til mattilsynet
klubben bekrefter at info om stevnet er sendt mattilsynet
Info fra NRYF
Les mer om smittevern på rytter.no
Teknisk personell
Anbefalt overnatting
Overnattingsinformasjon
Anbefalt overnatting: Skasliens gjestgiveri, tlf 62946666
Ekstratjenester og produkt
Strøm
500 NOK [100 totalt - 5 bestillt]
Egendefinert informasjon
Kiosk
Vi har kiosk i klubbhuset. Her serverer vi varme og kalde retter, og har førsteklasses utsikt til konkurransearenaen, fra både inne i klubbhuset, og fra vår koselige terrasse.
Sekretariat
Frem til stevnestart kontaktes sekretariatet på mail: stevne.solor@gmail.com.
Ansvarlige for sekretatiet kan nås på 41321312 dersom det er forhold som ikke kan avklares på mail.
Ytterligere informasjon om åpningstider og kontaktinformasjon kommer i ryttermeldingen.
Klasseendring
Vi ber om at evt. endringer av klasse gjøres i sekretariatet dagen før, slik at foreløpige startlister som blir lastet opp på nettet er mest mulig korrekte.
Arrangement
Rytterarrangement blir opplyst i ryttermelding og på stevneplassen.
Fremvisning av papirer
Alle skal vise gyldig hestepapirer i sekretariatet før start i første klasse.
Etteranmelding
Etteranmelding sendes stevne.solor@gmail.com - ingen etteranmelding pr tlf/sms.
Ved etteranmelding må lisensnummer på hest og rytter samt klassepåmelding oppgis.
Deltagersløyfe
Alle barn (tom. det kalenderåret de fyller 12 år) som deltar, kan hente deltagersløyfe i sekretariatet.
D-stevneklasser
Noen av ponniklassene bygges og bedømmes som D-stevneklasser.
Disse er merket med D i klassenummeret.
Åpne ponniklasser
Åpne ponniklasser med mer enn 5 deltagere vil bli slått sammen.
Cupklasser
For cupklassene er statutter kunngjort på http://www.rytter.no/grener/sprang/cuper-statutter/
Strøm
Strøm bestilles sammen med påmeldingen.
Dersom noen ikke har bestilt strøm ved påmeldingen kontaktes sekretariatet før tilkobling.
Det kan kun garanteres strøm til de som har bestilt dette ved påmelding.
Alle som kobler til strøm merker bilen med bekreftelse som fåes i sekretariatet.
Endringer før påmeldingsfristen
Det letter arbeidet i sekretariatet at dere ikke sender avmeldinger på mail så lenge påmeldingen er åpen. Endringer før påmeldingsfristen kan dere gjøre selv i Horsepro.
Stevnebutikk
Vi har stevnebutikk på stevneplassen.
Andre opplysninger
Ryttermelding og oppstallingskart legges ut mandag kveld.
Alle ryttere vil ved anmelding i sekretariatet motta informasjon med diverse praktiske opplysninger.
Vi har flere flotte muligheter for oppvarming og nedskritting i nærområdet rundt stevneplassen.
Endringer
Solør rideklubb forbeholder seg retten til endringer.
Kontaktpersoner
Stevneleder: Lena Anika Ruud Goplen, tlf 91824027
Sekretariat: Anne Berit Berg, tlf 41321312

Røykfritt arrangement
Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.

Klasser
Deltagerlister